Compania care produce aplicația gratuită iziBAC, de învățare prin joc pentru bacalaureat, s-a listat pe SeedBlink

publicat in 11/12/2020 16:34

Companii discutate:

2 aprecieri nete


Compania educațională iziBAC, cea care produce aplicația cu același nume, prin care elevii se pot pregăti pentru examenul de Bacalaureat într-un sistem asemănător jocurilor pe telefonul mobil, a fost listată marți, 8 decembrie, pe platforma de crowdfunding SeedBlink, potrivit unui comunicat primit de Edupedu.ro. Este a doua listare importantă din EdTech în acest an, după cea a platformei de testare – Brio.

“iziBAC a încheiat un acord pentru aproape jumătate din dimensiunea rundei cu un investitor privat; diferența de 100.000 urmează să reprezinte o oportunitate pentru investitorii din rețeaua platformei de crowdfunding SeedBlink”, se arată în comunicat.

Compania, înființată în 2017, a investit prin bootstrapping peste 250.000 de euro în dezvoltarea produsului său și a reușit să atingă 42.000 descărcări și peste 3000 de utilizatori activi lunar. 

“Sunt profesor de mai bine de 8 ani de zile și în cariera mea am învățat că cele mai bune rezultate educaționale sunt obținute atunci când elevul este relaxat și complet angrenat în experiența de învățare. Și acest lucru se obține cel mai ușor printr-o experiență de joacă. Studiile arată că utilizarea unor mecanici de joc atent calibrate conduc la o creștere spectaculoasă a retenției informației (cu până la 90%) și la o creștere masivă a atenției elevului (cu 70%). Ne dorim să schimbăm paradigma în educație și perspectiva asupra jocurilor mobile – departe de a fi o distragere de la învățare, jocurile educaționale pot sa reprezinte fundamentul său. Educația poate fi distractivă.” – declară Raluca Stratulat, fondatoarea proiectului.

În prezent compania numără 8 membri, cu expertize complementare, de la dezvoltare software, expertiză educațională, game design etc. Pentru realizarea conținutului educațional, echipa iziBAC a colaborat cu mai bine de 30 de profesori de renume național pentru a pune la dispoziția elevilor quiz-uri și alte resurse educaționale. Utilizând un studio foto-video dedicat pentru acest scop, compania colaborează activ cu profesori pentru a realiza lecții audio și video captivante, concepute conform conceptului “edutainment” – informație utilă, prezentată într-un format dinamic și captivant.

“Sunt încă mulţi candidaţi la bacalaureat traumatizaţi de idea de a învăţa la română. Îşi cumpără o carte cu eseurile gata făcute şi apoi se sperie că trebuie să înveţe fraze întregi din care nu înţeleg mare lucru. Am încredere că iziBAC le oferă elevilor de liceu scheme logice, scurte şi clare, cu ceea ce este esenţial să ştie pentru a promova cu succes acest examen. Pe lângă scheme, şi seturi de întrebări de antrenament pentru a recapitula mai uşor ideile principale pe care trebuie să le cuprindă eseurile lor.” – Genoveva Cerchez, profesoară de limba română, colaboratoare a proiectului iziBAC

Dincolo de pregătirea pentru Bacalaureat, iziBAC mai oferă și cursuri de educație nonformală ce acoperă goluri din curricula oficială privind pregătirea adolescenților pentru lumea reală, cursuri precum educație financiară, antreprenorială, civică etc. Acestea sunt realizate în parteneriat cu entități de renume la nivel național, precum Entrepreneurship Academy, Școala de Valori etc.

“Misiunea noastră este să deservim nevoile educaționale ale elevilor de liceu. Acest lucru se traduce în obiective de business prin creșterea pâlniei de vânzări, a retenției și satisfacției utilizatorilor dar mai ales în monetizarea valorii oferite de funcționalități premium. Modelul nostru este unul freemium, în care mereu vom oferi valoare pentru utilizatorul gratuit, dar vom încerca să angrenăm o economie a învățării, în care să implicăm cei mai capabili profesori și chiar elevi, în spiritul conceptului de peer to peer learning – ne dorim să creăm o comunitate de tineri care învață, se joacă și descoperă împreună frumusețea cunoașterii.” – adaugă Adrian Stratulat, CBDO iziBAC.

Sumele atrase vor fi utilizate pentru a continua efortul de dezvoltare, prin implementarea de funcționalități cheie, precum un mod de joacă multiplayer, o platformă de lecții audio și video, extinderea mecanicilor de joc, dezvoltare de funcționalități pentru agregarea unei comunități de învățare și integrarea unui sistem de testare psihometrică bazat pe AI alături de partenerii de la Brio, o altă companie care s-a lansat cu succes pe platforma SeedBlink.



Investitor (staff) din Cluj Napca , Cluj

"presedinte / director general invest club"

(45 urmăritori)


Ți-a plăcut? Fii social:
Facebook Twitter LinkedIn Whatsapp Email

Placeholder

Postează un răspuns
670 vizualizări

- din 0

Nu poți posta sau să răspunzi: Trebuie să fii logat înainte de a posta.

InvestClub side page banner 3

Termenul zilei
Vanzarea in lipsa

Vanzarea in lipsa – Vanzarea unor valori mobiliare care nu sunt proprietatea vanzatorului la data vanzarii. Vanzarea speciala la ordin O metoda de vanzare specifica pietei de capital care se realizeaza prin intermediul B.V.B., constand intr-o oferta ferma, formulata de orice persoana fizica sau juridica, inclusiv de catre institutiile publice implicate in procesul de privatizare si denumita Ofertant, de vanzare a valorilor mobiliare pe care le detine, prin sistemul tehnic al B.V.B.

Vezi toți termenii



Holisun
Cursul BNR pentru data 25/04/2024
Moneda Curs
1 EUR 4.9763 RON +0.00 %
1 USD 4.6386 RON -0.39 %
1 GBP 5.8067 RON +0.33 %
1 CHF 5.0843 RON -0.19 %
1 CAD 3.392 RON -0.34 %
1 AUD 3.0283 RON +0.06 %
1 NOK 0.4234 RON -0.42 %


Statistici site
Total membri 1459
Activi azi 0
Membri online 0