Medii mobile

Mediile mobile sunt o medie a prețului calculat pe o perioada de timp definita. Cele mai folosite perioade în cazul unei viziuni pe termen lung sunt 100 și 200, însemnând ca se face o medie a coatilor pe ultimele 100 sau 200 de zile. Însa fiecare activ reacționează la o perioadă specifică(ex:200) iar o perioadă care funcționează bine pentru un activ nu înseamnă ca e relevantă pentru altul.

În principiu, atâta timp cat prețul e deasupra mediei mobile spunem că acesta se află într-un trend ascendent. Când prețul cade sub această medie spunem ca prețul se afla într-un trend descendent sau într-o corecție.

În cazul mediilor mobile, MA 200 oferă un suport pentru preț. Pana când aceasta medie nu este depășită și prețul stabilizat sub ea, nu se considera ca trendul e în schimbare.

MA 50 este o medie mobilă mai rapidă, care reacționează mult mai repede la schimbările de preț și care este folosita ca suport intermediar pentru preț.

Pana când cele doua MM nu se intersectează nu se poate vorbi de o schimbare de trend.

MM 20 este o medie mult mai rapidă și care se folosește pentru a cauta momente bune de intrare în tranzacție. Se folosește împreună cu MM50, respectiv momentul în care cele doua se intersectează reprezintă un semnal de Buy sau Sell.

ATENȚIE!

Mediile Mobile oferă semnale întârziate și se folosesc întotdeauna cu indicatori mai rapizi pentru a determina poziția traderului.

sp mm

Comments

comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.