Declarația de la Oradea: 5 lucruri de care mediul de afaceri local are nevoie pentru dezvoltarea sustenabilă a companiilor

img_0026Conferința Regională Business to more Business, cel mai mare eveniment de afaceri din acest an pentru antreprenorii și managerii din Bihor și județele învecinate, s-a desfășurat la Oradea, în data de 20 octombrie 2016.

Evenimentul a fost organizat de Doingbusiness.ro și a permis participanților să ia la cunoștință informații relevante pentru mediul de afaceri, atât în ceea ce privește consultanța fiscală, financiară și managementul performant, cât și în privința instrumentelor pentru accelerarea afacerilor.

,,Evenimentul de la Oradea ne-a confirmat că suntem cea mai importantă conferință de afaceri anuală din România care acordă atenție sporită mediului de afaceri regional. Am venit la Oradea pentru a treia oară și ne bucurăm că mai mult de 130 de antreprenori, oameni de afaceri locali și persoane cheie din companii, ne-au confirmat că Business to more Business este evenimentul care nu trebuie ratat de antreprenorii români. În premieră la Oradea ne-am propus și am reușit nu doar să aducem instrumentele utile dezvoltării afacerilor către companii, ci și să devenim o portavoce a ceea ce oamenii de afaceri au nevoie. Așa am conceput, împreună cu anterprenorii prezenți, ceea ce numim Declarația de la Oradea’’, a declarat Dumitru Ion, CEO Doingbusiness.ro.

Declarația mediului de afaceri din Oradea include 5 puncte care au fost identificate și susținute de participanți ca fiind strict necesare mediului de afaceri. Ele sunt:

  1. Necesitatea stabilității legislației financiare și îmbunătățirea legislației actuale astfel încât companiile să aibă posibilitatea promovării prin activități de lobby a intereselor lor legitime;
  2. Sunt necesare măsuri care să limiteze deficitul de forță de muncă acut și mai ales deficitul major de forță de muncă minim calificată;
  3. Diminuarea presiunilor salariale induse în mediul privat de majorarea salariilor în sectorul administrativ prin lărgirea bazinului forței de muncă disponibilă pentru sectorul privat;
  4. Necesitatea îmbunătățirii calității serviciilor financiare și importanța tratării de către instituțiile financiare bancare a clienților în funcție de particularitățile lor;
  5. Eliminarea super-birocratizării ne necesare dar existente la nivelul instituțiilor guvernamentale și diminuarea birocratizării excesive.

Asociația Firmelor Bihorene a fost co-organizator al Conferinței Business to more Business de la Oradea iar partenerii evenimentului au fost: Telekom Romania, Coface, Microsoft Romania, SAS, InfoCredit, Net Brinel și Kompass Romania. Ramada Oradea a fost partenerul logistic al conferinței. Partenerii evenimentului au adus în fața antreprenorilor prezenți instrumente utile pentru dezvoltarea afacerilor, de la optimizarea costurilor companiilor prin soluții individualizate/adaptate afacerilor, cunoașterea bonității clienților, folosirea inteligentă a instrumentelor digitale de care deseori anterprenorii dispun deja (dar nu cunosc faptul că dispun de ele și că le pot utiliza fără costuri suplimentare), până la instrumente inovatoare pentru extragerea informațiilor cele mai relevante din ,,oceanul de date’’ disponibil companiilor prin analizarea inteligentă a portofoliului de clienți.

Evenimentul a fost susținut prin parteneriate media de: AGERPRES, Calendar Evenimente, Revista CARIERE, Evenimente Biz, Jurnalul de Afaceri, MANPRES, PrBox.ro, RBE Connect, Spatiulconstruit.ro, Manager Express, Transilvania Business, Investclub, ghidlocal.com, Inspire, Buzzjob, Crisana, Forbes. Participarea a fost gratuită pentru primele două persoane înregistrate din cadrul fiecărei companii reprezentate la eveniment.

Conferința face parte din Proiectul Național Business to more Business care a debutat la Brașov, în 10 martie 2016 și a mai cuprins până acum mediul de afaceri din Iași, Prahova, București, Sibiu, Ploiești, Constanța și Cluj Napoca și va continua după Oradea cu evenimentul organizat la Timișoara în 8 decembrie 2016. Totodată, în luna noiembrie 2016, la București, Doingbusiness.ro organizează evenimentul de referință CEO Conference, cea mai completă conferință de afaceri dedicată top managerilor din toată țara în care Doingbusiness.ro invită cei mai importanți lideri și experți pentru a prezenta experiențele și strategiile lor pentru sectoare cheie ale economiei românești (detalii aici: http://new.doingbusiness.ro/eveniment/CEO_Conference/Ceo_Conference_-_Shaping_the_Future/31)

Comments

comments